Lör, Japan-Loppis, sova och köpa saker. :)

Hej, Idag är det lördag. :)

Började med att man sov i hundra år!!

Fet skönt. :) Skulle träffa Anne-li i stan vid platan.

Vi skulle gå till Japan-loppis, men jag var sen och

hon tyckte det var kallt och det var en otroligt lång kö för att komma

in. Först tänkte jag, men åh så du ska bara dissa mig och sticka nu

när jag är snart där. Men Frida från teater klassen var där

och jag ställde mig med henne. Hon skulle köpa en

present till hennes kompis. :) Så vi stod där i kylan ett bra tag.

Sen kom Mickis och hennes kompis Bel. :) De ställde

sig med oss och vi väntade. En väldigt lång kille sprang runt över

allt och verkade känna typ alla i kön. Sen kom Alex, out of no wear.

Sen när vi var nästan inne kom Anne-li klädd som en kosa.

nu behövde hon inte stå i kön lika länge.... =*)

Aja vi kom in och man började gå runt lite.

Hittade några saker men kläderna som fans där kostade

300 – 1000 något typ så ah. Hade ett hundra.

Eller vissa kostade 20 osv. Men jag köpte några saker. :)

Fick se Anne-lis pojkvän tror jag. Nathalie fyller år idag,

så vi ska fira henne. Jag har hennes presenter här. :)

Ska ta ner dom när Erik sms:ar. :)



Åh jag vill till UppCon!!

Ska dit med Anne-li och Mickis tror jag. :)

Ska bli jätte roligt!!! :)



Bilder:

Mobil hållare.

Låtsas ögonfransar.

 

Örhängen. :)


Förlåt Mickis, Förlåt Micksi, Förlåt Mickis!!!

Förlåt förlåt förlåt!! Jag lovar att vi ska gå på bio.

Jag tänkte att vi skulle se på Happy feet och tänkte

att du inte ville komma med och se det. Men förlåt det

var dåligt av mig att inte säga något. Förlåt förlåt förlåt!!!

Älskar dig!!! Förlåt förlåt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0