Mån, tröt, skola och köra bil bland andra bilar. ^^

Hej, hej!! ^^

Idag är det måndag. :) Ville sova mera. -_- Åt makor och te till frukost.

Första lektionen var historia. Vi hade en tävling, vi skulle rita feudalsimens

samhällssystem fast på vårt eget sett, sen skulle vi argumentera

om varför våran bild skulle vinna. Mitt ''lag'' förlorade i första omgången.

Fast ah inte så förvånads värt. Sen hade vi engelska, vi läste en bok.

Sedan var det musik och gehör lära :( Jag gillar verkligen inte det!!! Fattar inget!!

Sen var det lunch, det var inte så god lunch idag....

Sen var det ensambel med körsång, snacka om att lärarna inte riktigt siktar

sig så mycket alls på blåsar och stråkarna... Vi är typ bara där känns det

som... Aja sen var det svenska och vi läste igen texten, ''Att döda ett barn.''

 

Min första gång att köra bil bland andra bilar på gatan:

 

När jag kom hem gick jag och vilade. Sen blev det middag och då frågade

pappa, om jag kunde köra oss till Bromma block. Först tänkte jag

nu skojar han väll, men nej han var seriös. Det var väldigt nervöst att köra

ute bland de andra bilarna. Men det gick faktiskt väldigt bra, förutom när

jag fick panik för att jag fick motorstop :P

Men det var roligt och nyttigt. :D

 

 

 

 

Mariah Carey - Santa Claus Is Coming To Town

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0