Tis, gympa, fiol och mail friend. :D

Hej, hej!! Idag är det tisdag. :D

Började med idrott, Det var roligt. :D

Vi körde en slags brännboll spel, fast man slog

en freespee som hade 4 siffror på sig. Den siffran man fick

så många banor fick man göra. Banorna var:

Att kasta en boll i den andra korgen, att hoppa över såna där hoppsaker....,

att hoppa hopprep och att gå i ringar. Inner laget slog freespeen och

ytterlaget skulle kasta en boll på en. Man skulle också ha en bodyguard.

 

Jag fick vara bodyguard åt en ganska lång kille och det gick väll så där....

Sen var det svenska, gjorde inget speciellt. Sedan var det samhällskunskap,

bad till gud att våran lärare inte hade rättat klart våra prov än, men hon var sjuk så ah...

Så vi såg på en film istället. :D Sen var det matt., och sist matte.

 

Hahaha Frida frågade vad det var för svart hon hade på hallsen, och undrade

om det var hennes luftstrupe. Då sa jag att jag tror inte det men att jag hade

sett att på gamla kan man se deras blodådror. Då började Frida skrattat.

Jag hade alltså sagt att hon var gammal.

 

När jag kom gick jag direkt till fiolen. Det gick sådär...

Sen åkte jag med mamma och handlade. :D

När vi kom hem satte jag mig och skrev en önskelista åt tomtefar (pappa)

och ska snart skriva en åt tomtemor.

Sen ska jag kolla på Ghost whisperer!!! ^^

 

Jag mailar med en finsk tjej som heter Nanne Mattila. :D

Hon är lika gammal som mig och värkar trevlig. Hon är inne i manga och anime. :D

Hoppas hon och jag kan bli bra vänner. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0