Tor- plugg och träffa kompisar ^^

Hej hej!! ^^

Det är torsdag nu!! :D Ända sen måndag

har det känts som att man har fått en hel del mer

läxor än förut!!! :( Har:

Engelska prov (i morgon)

Historia läxa ( tills nästa vecka)

Matte prov (nästa vecka tisdag)

Samhällsredovisning ( tills nästa vecka)

Samhällsprov ( tills näst nästa vecka)

Svenska redovisning (nästa vecka)

 

Japp det var nog det....

Ska försöka gå ner i vikt nu!!

Kämpa kämpa!! ^^ (Jag säger inte att jag

är tjock så att ni vet, vill bara :D )

Idag var det en huvudvärks dag men helt ok dag.

Sorry blev inte långt :( Men orkar inte skriva

så mycket nu. Ska ha film kväll

hemma hos Anne-li tillsammans med,

Mickis, Erik, Alex och Valentin.

Hahahaha XD Vill se skräck film!!!!

Sen på söndag ska jag träffa Mona och Mandana!!!!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Måste plugga matte varje dag nu!!!!!!!

 

Kanon Wakeshima Still Doll!!! ^^


 









Kanon Wakeshima 分島 花音

Född 28 Juni år 1988

Hon är en Japansk sångare och Cellist.

Hennes låt ''Still Doll'' är eftertext musiken i anime adaptionen

av manga serien Vampire Knight. Hon klär sig framför

allt i lolita stilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0