Torsdag - ska göra, ha gjort, plugg, död -_-

Hej, Idag hade jag samhällskunskap prov.

Det gick SKIT!!! Åh Jag kunde inget tack vare

hemma historia provet!!

Jag är så jävla tröt att det inte är sant.

Aja, Jag vet det har varit en vecka och 6 dagar men

seriöst inget speciellt händer typ.

Men jag har varit på bio med Mona och Mandana

och två av hennes kompisar. :D

Jag såg Twilight Breaking dawn, Skit bra måste

jag säga. :D Längtar tills nästa film. :D

Jag såg att Happy feet två har kommit ut på bio,

vill se den. :D ^^ På lördag ska jag med Anne-li och

Mickis till Japan-loppis på kulturhuset Lava. :D

Jag tycker jätte mycket om STEG men det känns som om

läxorna stormar in i livet.... Jag har typ pluggat något

varje dag nu. Åhh ska kanske på upcon med Anne-li och

Mickis :D <3 Tycker jätte mycket om de båda, ni kanske märker

det hehehe...

Jag ska börja spara pengar till en Japan resa!!! :D

Är så happy dappy!! Ligger i sängen nu och känner mig fri.

Mina skor blev stulna föresten. :(

Här kommer några länkar. :D



http://www.japan-guide.com/

Här kan du skaffa vänner från överalt typ. :D

De kan ha samma intresse som du osv. :D

Jätte bra sida, har börjat skriva med några

från japan. :D Ser alltid framemot att få

svar av dom. :D



http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showAll.asp?type=lolita

En sida där du kan köpa gulliga, coola lolita kläder. :D



Försöker att hitta något till Eriks flickvän,

vi ska fira henne på lördag typ. :P



Jag ska försöka skriva mera nu, när

förhoppnings viss så lugnar plugget ner sig. :D :P ^^








Så jävla gulliga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0