Anime tips. :D Chibi Vampire

Chibi Vampire:


Det handlar om en tjej som heter Karin.

Hon är en söt och glad gymnasium flicka. Hon älskar solljus,

lagga matt med lök i, och har ett deltids arbete som servitris.

Allt som allt, hon är ganska vanlig tjej.... förutom en sak.

Karin är en vampyr, och bor med sina föräldrar och två

syskon, Som också är vampyrer.

Men även bland dem, är hon annorlunda, för att hon inte

tar blod utan ger bort blod. En gång varje månad, byggs Karins

blod upp, och om hon inte utesluta det snabbt kommer

massa med blod att komma ur hennes näsa, alltså näsblod typ.

Och en dag i skolan träffar hon Kenta Usui och får känslan av ett näsblod

utbrott kommer vid första mötet. Karin får massor med

problem efter det.



Jag tycker att den här mangan är väldigt bra. :D

Det är komedi, drama, fanasy, romans och Skolliv.

Den är skriven av Kagesaki Yuna.

Min favorit karaktär i den här mangan är:

Anju Maaka.


Hon är Karins lilla sysster. En normal vampyr,

hon har ännu inte blivit en vuxen vampyr än.

Hon kan vara ute när det är molnigt, regnar eller när

hon har sitt paraply med sig. Hon har massor av fladdermöss

som spionerar på Karin om dagarna, och gör som hon säger.

Det är familjens familj husdjur. Anju är bäst på att styra dom.

Anju samlar på dockor, hon går alltid runt med en docka som

heter Boogie-kun, En docka med en skäll av en serie mördare.

Anju älskar sin syster och gör vad som helst för att göra henne

lycklig. Hon blir lätt avundsjuk på andra som kommer för nära

hennes syster. Hon försöker få Karin och Kenta att bli ihop.

 

 

 

Skulle vilja ha en sån söt lilla syster!!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0