Fre, anne-li, spel, Kamonwan.

Hej hej!! Idag äntligen fredag.

Fast den här veckan har gått fort. :D

Mickis och Anne-li kom idag!!

Mickis behövde gå hem för hon skulle operera sin

stackars tå. Hon har färgat håret rött, jätte gulligt. :D

Anne-li var hemma på grund av vädret.... >_<

Började med matte. Fick se mitt matte prov

resultat men det var inte så bra.....

Fick ett E men ah.... Kunde gjort bättre.

Vi har börjat med algebra. Det är inte svårt men

rätt knepigt enligt mig. Sen var det lunch och då åt

jag med Mickis, Anne-li, Alicee och Julia. :D Vi fick

inte riktigt igång någon lång konversation men aja maten tystar mun ^_^

Jag sa att jag ville ha en bäver och då envisades Mickis med

att jag hade en bäbis i magen.... Typiskt henne....

Sen behövde Mickis gå hem.

Jag och Anne-li gick till data salen och körde DragonFable

ett RPG spel online. Jag hade nyss börjat och då satt hon där

och visade hur bra hon var, och på att hon kunde få alla sina

motståndare att dö på en gång....

Sen var det kör, idag hade vi inte vår rektor utan en vikarie.

Men det var roligt. :D Sen var det engelska.

Några uppträdde och sen var det slut. :)

Åkte till solna och köpte lite saker. Kan vissa i morgon

kanske orkar inte nu....

Pratade med Kamonwan om killar och

vad man ska göra för att de ska se en. :D

Pratade också om att vi båda tycker att det är kallt

i ens rum och att det nog började bli vinter.... ^^

Ah träffade Lase från Ängskolan i Solna. :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0