Fre-lör, ridning + Haloween i skolan XD

Hej hej alla!!!

I går var det fredag. :D Då hade alla

klätt ut sig i min skola, inklusive jag själv. :D

Här kommer lite bilder. Mickis, förlåt att jag inte

frågar först!!! Men jag lånar några av dina bilder.

Säg till om jag ska ta bort dom!!

 

Det är jag och Anne-li <3

 

Det här är Mickis, visst ser

hon riktigt läskig ut!! ^^ Vågade

knappt spara bilden.

 

Sen var det matte, jätte roligt....

Alla var jätte fint läskiga ut. Hahaha XD

Sen var det lunch, vi firade Mickis då. :D

Grattis Mickis!!! <3 <3 <3 <3

Sen var det tråkig kör, vanligt viss brukar jag gilla

kör men nej, idag var det tråkiga låtar.

Sen hade vi engelska, en konstig lektion.

Vi skulle ''gå på date'' med den som satt framför

en. Vare sig det var en kille eller tjej. Det var lite

roligt. XD Lite konstigt också. :D

Sen åkte jag hem med Lisa och Zeke, eller

ah i alla fall till gamla stan. Jag köpte nya tarotkort

med älvor på. :D

 

Lördag:

Idag har jag sovit, jätte gott. :D

Jag spådde mig själv och då fick:

Ush!! Den först sa att hon skulle fylla mina

önskningar, beroende på vilket nästa kort jag skulle dra.

Om jag drog Prince of shadows

min önskan inte gå i uppfyllelse och något dåligt skulle

hända mig , om jag drog prince of light skulle min önskan

bli uppfyllas. Ja ni kan gissa vad jag drog då... :(

Men jag fick Bright spark också som sa att han skulle

bringa lite ljus till mitt mörka förflutna.

 

Då tid, nu tid och framtid:

The Queen Of The Night, The Prince Of Shadows & Brigt Spark.

 

Sen var det ridning. Fick Muse.... Dåligt par

han och jag :( Vi skulle hoppa och då efter man hoppat

går hästar upp i galopp. Då var jag inte beredd på det så jag tappade

lite taget om tyglarna, så jag inte kunna stanna honom.

Då flög jag av honom, men jag landade på ett spindelman

ställning :D

Hahaha det var bra. :D XD

 

Så jag spådde mig igen när jag kom hem,

då fick jag:

Då tid, nu tid och fram tid.

The maiden, The lady of sorrows &The pan.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0