Fre-lör-sön, MonMan, mobil, ridning, bil.

Nej men hejsan!

Idag är det söndag.

Jag var med Mona & Mandana i fredags!!! :D

Jag fick ett otroligt gulligt halsband av

dom! Tack så jäkla mycket!!!

Okej, man ser inte så tydligt men... det är ett stort hjärta

och inne i hjärtat är det ett litet hjärta och ovanför lilla

hjärtat är en fjäril. Jätte gullig. :D

Det var jätte roligt att ni kom, saknade/saknar

er!! :D Förlåt att jag inte var så jätte social, men

jag kommer ihåg typ allt ni sa, så jag lyssnade. :P

Nu ska jag berätta vf jag inte var

så social, det var för att jag fick

äntligen min mobil!! Den är jätte snygg,

fast jag råkade sätta skyddet lite snett.... hehe :P

 

Jag skulle gärna visa upp bilderna

jag tog med min mobilkameran

men, mobilen vill inte koppla till datan,

så... ah.

Jag fick ett par snygga hörlurar med också. :D

Jag fick också någon mic typ...

Fast pappa säger att jag inte bör använda den...

Undra vf? :O


Mona, Mandana och jag åt äppelkaka

och sen kom Standly, Granens, granens katt.

Han är jätte gullig!!

Jag tror mamma börjar tänka på

att vi ska ha en katt.... :P

Aja vet inte. :D

I lördags var jag på

Övnings kör bil kurs, det var roligt

och lite tråkigt. Men snart kan man börja

få övnings köra. :D Jippi!!!

Sen så var det ridning, fick

rida Molina. Hon var lite seg i traven.

Jag fick hjälp av Mandana med

ett spel som heter Style Boutique.

Det är jätte roligt, har typ inte slutat

spela sen i fredags. Hahahaha XD


Min granne Paula fyllde 40år

igår, så var där och firade henne ett tag.

Hon har en tvilling syster som ser typ exakt

lika dan ut. Om då är bredvid så ser man skillnad

osv men annars så. Min mamma satt och prata

med Erika (tror jag hennes syster heter) så

trodde jag att hon pratade med Paula.

Men sen kom Paula, då trodde jag,

nej men nu ''ser man väll ändå i syne'' eller?

Aja men det var roligt. :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0