Lör, Ridning & övningsköra. :D

Hejsan!!! Idag är det lördag.

Har sovit för det mesta. Kolla på Inuyasha

och sen åkte man till ridningen. Trodde det var teori

idag men nej, Fick Molina. Vi redd ute ett tag och sen galopperade

Jag hade glömt att på Molina så rider hon snabbt i trav först

och sen börjar galoppera. Fast när jag kom på det så slutade

min grupp att galoppera.... Aja men fick göra det ensam sen.

Lite läskigt är det att galoppera på Molina för hon går så fort.

Mitt ben sträckte sig också så ah.... men det gick bra. :D

Sen när man kom hem så övningskörde jag med mamma

och pappa. Det gick väldigt bra faktiskt, trodde inte att det

skulle det. :D Men happy. ^^

Åt korv med bröd :D



Så som sagt ska jag visa vad jag köpte igår allt från H&M:

Fin luftig tröja 50 kr

Larvie Dream woman Perfym 39,50 kr

5 par Strumpor, här är en utav dom.

79,50 kr

Nagel bortagning 29,50 kr

Och tre par trosor för 79,50 kr

Jag fixade också club kort. Så 10% rabat för

det. :) så allt blev:

250 kr. :D




Kommentarer
Postat av: frida

Heej! Saknar dig också jätte mycket <3

Jodå jag mår bra det är lite stressigt bara :) hur är det med dig? <3

2011-10-09 @ 15:15:03
URL: http://duvethonfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0