Mån, teatrar och läxförhör.

Hej, :D Idag är det måndag.

Började med att duscha, det var väldigt skönt

men sen när man gick ut ur duschen så blev det

otroligt kallt måste jag säga.... Brrr.

Första lektionen var historia. Vi hade läxförhör, viket

var väldigt oväntat... Det gick inte så bra om jag säger så...

Visste inte om att vi hade det, ingen visste....

Sen var det engelska, vi har börjar med English grammar.

På grupparbetet så fick min grupp B i betyg.

Väldigt roligt. Vi var jätte glada. :D

Sen var det gemu. Det var som vanligt inte så roligt.

Har prov nästa vecka på notläsning och gehör typ.

Sen var det lunch. Satt och väntade på Anne-li och Mickis,

men eftersom det tog ett tagg och jag såg andra från teatern

komma med mattlådor så trodde jag att dom hade gått.

Men nej, dom var bara lite sega... Men dom kom sen

till mattsalen och vi åt med Alex, Erik, Valentin och Frida.

Efter det så köpte Anne-li en kaka till mig, en klubba och

en kaka till Mickis och choklad och klubba till sig själv. :D



Sen satt jag med några andra teatrar och pratade,

Ville i teatern hade bråkat med Erik i teatern tydligen

så det stod han och beklagade sig för. :P

Sedan skulle dom på sin lektion så jag gick ner till min.

Vi sjöng idag. :D Sen var det svenska. Hade läxförhör där

med.... Gissa om det gick bra eller ej....

Gick dåligt för jag hade glömt bort det!!



Såg på facbook att Erik min bror fyllde år idag.

Fick panik först, tänkte hur kan man glömma bort det,

plus mamma och pappa med. Tänkte skriva Grattis till

honom på FB men det var tur att jag inte gjorde.

Kom på att min bror fyllde år i December förra året

så han bör väll ändå göra det, det här året med....



Hur kan jag vara så korkad!!



Det var samma med mamma, (fast jag var yngre)

Hon fyllde år och då frågade jag hur gammal hon var nu,

då sa hon att hon var 29 år. Då sa jag:

Men du fyllde jö 50 år förra året?

Snacka om att jag är korkad......





Det här är jag när jag pluggar matte eller samhällskunskap.


Det här är jag när jag känner att nu har jag pluggat bra.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0