Sön, läxor och drömmar

Klar!!

Okej är fet dålig! Hann inte med allt jag planerade

att göra idag, fast jag hade en aning om det...

Men som ni vet är jag lat......

Jag är klar med svenska läxan nu, skönt att ha det

gjort. Är egentligen klar med matten men kände att

jag bör göra mer än bara det man ska ha gjort. Fast har

inte pluggat någon matte idag, sorgligt :(

I morgon måste jag plugga lite samhällskunskap,

annars blir det inte bra.... Fast jag fattar inte vad jag ska

göra!!! Aja får se hr det går..... Gick på en promenad idag,

kunde inte vara inne hela dagen..

Jag har just duskigt te men skulle gärna vilja ha en kopp till

fast klockan är 21.26 så lite sent att ta en till kopp.....

Jag bör också ha spelat lite fiol idag!!

Det är mycket man bör göra nu för tiden känner jag.

Men men bara att kämpa och tänka det finns andra

som har det såååå mycket sämre än mig och att jag inte bör klaga.



I natt drömde jag att jag var en medeltids flicka.

Jag bodde med fem andra flickor. Vi red iväg med våra hästar

och skulle köpa matt. Men tydligen hade vi blivit stämplade

som häxor, så om vi inte bar våra huvor över huvudet så kunde

vi inte gå runt i byn. Så en av tjejernas huva ryktes bort och dom

såg henne. Så dom började jaga efter henne. Jag och de andra tjejer

sprang snabbt till våra hästar och flydde. Jag och en annan tjej

hämtade upp hon som blev jagad medan de andra två hämtade

våra saker vi köpt. Sen flydde vi in i skogen. Sen vaknade jag. ^^



Jag vill verkligen (just nu):

Besöka världens största akvarium (Georgia är världens största akvarium.)

Besöka ett planetarium, gud vad coolt att se rymden!!

Åka till japan.

Lära mig japanska.

Få bättre betyg.

Orka städa mitt rum.

 

 



Rädda Willy är värkligen sorglig.
Grätt när jag såg den. Och när mamma sa att
den Willy hade dött.





Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0