tis-ons, fiol , only 4 element...

Hej idag är det onsdag. :D

Började med Ensemble, det var roligt,

vi börjar spela tango låtar. :D

Sen var det samhällskunskap, nu fattade jag vad

man skulle göra men aja....

Sen var det historia, det var inte det, att det

var tråkigt utan, det var som om en hink med sömnpulver

hade tömts ovanför mitt huvud. Trodde jag skulle somna på

den lektionen.... Sen var det lunch, åt med Mickis och Anne-li,

Valentin och Erik. :D Mickis frågade alla vid bordet

ifall de var kära i någon... Valentin kom med sitt:

Det är mitt privat liv. Jag sa: Ja ( lite fel men aja)

Kanske inte kär men intresserad sa jag sen. :D

Erik (om jag minns rätt) rykte på axlarna.

Sen skulle vi musik ettor sjunga en låt på skolscenen. :D

Jag tog av mina klackskor och då blev Amanda glad

för hon insåg att hon var nästan ett huvud längre.. -_- :)

Sen hade jag fiol. :D Roligt som vanligt. :D

Fast läraren hade inte hittat Contry road noter..... :(

Too bad. Sen var det musik produktion, det var okej.

Pratade om örat, mindes hur svårt det var för mig

att lära in mig det till no provet förut..... -_-

Man var hemma ett tag, åt middag och stack

till fiolen. De hade fått en ny låt, och eftersom jag inte

hade varit där i tisdags så hade jag inte fått den....

Orkade inte skriva i tisdags men här:

Hade idrott. Spelade basket med några andra.

Vi körde stress. :D Och precis som det låter,

blev fet stressad... :D Sen var det Catch the falg.

Det var roligt!! :D

Sen var det svenska, lämnade in min läss logg. :D

Samhällskunskap, samma som alltid.

Lunch, matte = tråkigt.

Mickis, har färgat håret. :D Fint

Anne-li :D

AIR


FIRE

 

 

EARTH

 

WATER

 

 





Ok den här ska man spela... -_- kommer låta hämskt
när jag kör den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0