Tis, studiedag, virrigt, secret garden.

Idag är det tisdag.

Vi har studiedag och jag tänkte att,

visst ska jag plugga men man kan väll få

sova lite mera idag. :D Och det gjorde jag.

Sen åkte jag till skolan för att hämta min

matematikbok, men det var stängt!!!

Fast städaren var där, och jag frågade om han

kunde öppna för mig, men han sa nej först,

fast efter ett tag så öppnade han. :D

När jag skulle hem så köpte jag nudlar och

jag trodde att det var biff smak, men nej det var

kyckling smak. Jag satt på tåget mot Hässelby str.

Men jag råkade gå av vid Hötorget. Sen väntade jag

på nästa Hässelby str. Precis när alvik stängde kom jag

på att jag kunde ha åkt med den och åkeshov som

redan hade åkt förbi. Snacka om att vara virrig...

 

När jag kom hem åt jag lunch och då var klockan tre typ.

Sen kollade jag på min mobil och hade en påminnelse om att

jag hade fiol, vilket jag hade glömt bort. Men jag

hann till fiolen!! :D Det gick bra där. :D

Ska snart få börja spela en låt som heter

A song from the secret garden,

den är jätte vacker tycker jag. :D

 

Fast ska börja med att lära mig att

spela i tredje lägget. :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0