Tor - ons, Bäver, foton :D



AN CAFE - SMILE ICHIBAN II ONNA

Hej, idag är det torsdag.

Man började dagen med att ens

mamma kom in något tidigt och frågade

när man började. Då sa man jag börja 09.40

Då sa hon, oj förlåt.

Okej seriöst jag vet att en mamma inte kan hålla

koll på allt och det ber jag inte om, men jag har

faktiskt satt upp ett schema nere i köket där

hon alltid passerar på morgonen, så kan hon inte

kolla på den!!!

Började med gehör och musiklära. :D

Idag var det roligt, vi hade en vikarie.

Sen när man kom hut så sa Valentin hej,

och jag svarade sen gick jag till de andra

tjejerna och sa hej.

Hahaha Valentin: Ah nej, okej då.

Sen gick jag dit igen och sa ja hej Valentin.

Så sa jag hej till Jonte också och han,

Jonte: nej inte ''vikna med handen''

nej han tyckte att när man kommer på morgonen

och ska säga hej ska man krama alla.

Jag har inget emot det, man et bara inte vilka man

''kan krama'' och inte typ..

Sedan var det engelska, jag och min grupp

uppträde först, det var någorlunda pinsamt

tyckte jag. Men aja... :D

Sen kom danskarna och min grupp ville uppträda

igen, kände lite, åh nej måste man göra det igen....

Men det var lite roligt. De andra grupperna som

hann uppträda lät jätte bra. :D

Sen var det lunch.

Sen var det samhällskunskap, fattade

noll av uppgiften tuvär. Samhällskunskap är

min nya fiende. Sedan var det klassråd, ah

det vanliga... Sen var det historia.

Okej som vanligt. Sen åkte man hem. :D

Vet ni jag drömde att jag och min familj och kina kompisarna var på ett

ställe som hete China town och åt. Det fanns ett nöjespark utanför.

Efter vi ätit så skulle vi åka hem, alla åkte hem till sig. Så jag, mamma,

pappa och Erik åkte vår förideta båt Kajsa 2. Men den var gjord av glass.

Och vi åkte under vattnet, så man såg många fiskar. Sen kom en bäver och kollade

in hos oss, han var jätte gullig!!

I onsdags så gjorde jag inget speciellt.

Sov, pluggade svenska, kollade på anime, gick på

promenad i duvbo och tog bilder. :D

 

 

 

När jag var på t-banan, helt ensam....

 

 

Fin blomma som mamma älskar. :D

 

 

Åh hösten är här. :D

 

Red leaves. :D

 

 

Neko ^^

 

The blue sparkling sky :D

 

 

Fint :D ?

 

Neko no shūkai-sho ^^

Visst ser det ut som om katter skulle hålla

sina möten här :D ^^

 

 

Tog bilden på Mickis :D

 

 

Mickis ^^

Tar lite ego bilder :D

 


Anne-li ^^

 


Kommentarer
Postat av: Mickis

AN CAFE!!! <33

Omg där kom jag in xD



Tack för alla kommentarer Majaaa :D <3

Njaaoo designer är ganska svårt, man får börja med lite enklare grejer först c: Jag har hållit på med bloggdesign i typ ett och ett halvt år~

2011-10-06 @ 21:48:38
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0