13 Sep Tis

Hej alla underbara människor

och otroligt ounderbara också!!

Förlåt för mina dåliga uppdateringar.

Ska försöka bli bättre på det!! :)

Men Idag har varit en sådär dag.

Känns lite som om någon där uppe vill

irritera mig!!! Få se nu mitt senaste

inlägg var för två veckor sen (shit.)

Det går jätte bra i skolan. Ska på lägger om

två dagar med skolan.

Vi ska till Sunda gård i Blidö.


Ser fint ut där. :D

Fast en sak som är lite sorgligt är

att vi är där när jag fyller år!!

16 September!!!!

Aja får fira när jag kommer hem....

Jag fundera på att ha något då men

vet inte vad. Kanske en återförening

med Duvbo kompisarna?

Eller Ängskole vännerna.

Jag tror jag tar Ängskole kompisarna,

åhh fast vet inte vad vi ska göra....

Jag vet att alla inte gilla skräckfilm,

fast jag älskar dom!!

Så får försöka se efter något annat. :D

Tuvär det vanliga alltså.

Jag tycker om min nya klass väldigt mycket,

jag vet inte om jag har fortfarande svårt att prata

med dom eller inte.

Har fått två nya kompisar i teater ettan:

Anne-li och Mikki. Dom är jätte trevliga

och värkar gilla samma saker som jag. :D

Anne-li sa att hon tyckte om att krama

mig för att jag var liten (vet inte om jag ska tolka

det som en bra komplimang eller inte) :O

Men aja :D om är roliga och snälla. :D

Håller typ på att bli sjuk känner jag...

Asså jag VILL till Kista och kolla runt.

Men jag vill inte åka it själv och ändå vill jag det!!

Har haft fiol nyss, asså måste säga

att jag gillar verkligen att spela!!

Är skit glad att jag inte slutade på

fiolen förut!! Yess!!

 

Fin låt!! :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0