Fre-lör Skollägret. Del 1 :D

Hej, alla!!

Jag har haft det toppen

det här två dagarna!!

Åh det var sitt roligt på

lägret!!! Träffade massor av nya

fina människor. Fick mest vänner från

teater 1. Åh dom är så underbara!!

Vi kom dit, Paxade ett rum,

Anne-li, Mikki och några andra teatare

sov i det rummet. Var den ända musikare

i det rummet, hahahah XD

Vi delades upp i grupper

och skulle komma på ett namn

och något vi skulle skrika.

Det blev:

De rosa blatarna,

och vi skulle skrika

fuck aina.

(vet inte hur det stavas XD)

Men polis på blate språk typ. :D

 


gick till olika stationer och gjorde

lite roliga saker.

Som tex: Klättra över

en stock, få tag i koner med

ett rep, klättra igenom ett ''spindelnät,''

gå på plattor, nå en flaska som var

någorlunda långt uppe osv.

 

Min grupp bestod av:

2 st från teater 1:an

 

Anton Neander

En poetisk kille och rätt lugn av sig.

Han är lång och har brunt hår.

 

Elias Ekblom

En snäll kille och lite borta av sig,

Han är också lång, rätt small och

har lockigt blond/brunt hår.

 

2 st från dans 1:an

Jill Hangård

Hon är lång, blond tjej.

Väldigt trevlig och rolig. :D

 

Unni Persson

En snäll och trevig tjej.

Hon är rätt rolig. :D

Hon är brun hårig. :D

 

3 st från musik 1:an

 

Jag såklart. :D

( Den korta, ''lätta'' och

tjejen som man kan slänga

över en pinne....)

 

Zeke Beckman

Trevlig kille, låter mycket och

är snäll. Han är svart hårig och

har en speciell humor.

 

Nathalie Brydolf

Väldigt gullig, snäll och trevlig

tjej. Hon är ljus brun hårig.

 

Ja det var dom :D

 

 

Något jag vill berätta:

På stationen då vi skulle nå

flaska så saknade vi två medlemmar.

Vi var inte jätte långa och inte

jätte korta i våran grupp.

(Jag var kortast.)

Så vi behövde ställa oss

på varandra. Jag skulle upp på

Elias rygg och nu är det så att jag inte

tycker om att bli buren av killar/tjejer

som ser tillräckligt smala ut för att

gå sönder om jag rider på deras ryggar.

Jag provade två gånger, den första gången

så gick kom jag upp men vi ramlade nästa.

Då sa han att det var hans fel (inte för att jag

tror det.) Sen andra gången höll vi på att

ramla framåt. Så då sa jag att vi gör tvärt om.

Jag satte honom på mina axlar och då sa han:

Jag känner mig väldigt omanlig nu.

XD Det var faktiskt ganska roligt när han sa det. XD

Så ah det gick, men jag fick ganska ont i axlarna efter

det......

 

Sen var det så att vi skulle över en pinne

som vi inte fick röra (typ.) Så jag efter

som att jag är minst och ''troligen'' lättast

så kan dom jö bara lyfta mig över.

Så vi började med att alla lyfte över varandra.

Men sen så var det nu jag kvar...

Jag skulle ställa mig på Elias rygg och sen bli

typ lyft över pinnen. Jag kände hur hans rygg

knakade en gång, det var inte roligt.

Vi kom över men jag kände mig väldigt skyldig

till att Elias hade fått lite ont i ryggen efter

det.... (Vi skulle ha valt någon annan tjej!!!!)

Jag hade sådan lust att fråga om inte någon

annan kille kunde stå där, men det skulle vara

lite taskigt mot honom, Det skulle

vara ungefär samma som om jag säger:

Du är svag så flytta undan så att någon

starkare kan stå där (typ).

 

Sen var det spökrunda!!

Skit kul!!



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0