Fre-lör Skollägret. Del 2 :D

Del 2 ;)

 

Jo det var spökvandring.

Så först satt vi i mattsalen i en halv ring

och tände ett ljus. Sen fick någon gå

fram och berätta olika spökhistorier.

Så nu var det så att Elias satt

med en ficklampa och då tog

han den vid sitt ansikte och tände när jag

och en annan tjej kollade tillbaka...

Okej började skratta för någon anledning.

Men vi fick gå i våra grupper

på spökrundan. Jag ville gå armkrok

med Nathalie för ville inte gå runt själv

men när vi blev rädda så släppte vi taget och när

jag skulle ställa mig där igen

så hade Elias tagit min plats....

Så gick ensam där back men det såg han

(tack för det) och sa att ingen ska vara utanför

så fick gå med honom. Sen så skulle

vi gå på led och det kändes inte roligt.

Höll i hans hand först men sen höll

jag på hans axel i stället.

Så ah det gick som det gick. :D

Det var roligt men det var en ganska

kort vandring. XD

 

Sen på kvällen så

gick Anne-li och Mikki in till

Valentis, Edvin och Alexs rum.

Alex hade somnat och det var mörkt

där inne så jag ville inte gå in,

men när dom inte kom ut igen så gick

jag in. Hahahaha Valentin sa:

Jag visste att dom två skulle

göra något och komma in men du Maja,

Det trodde jag inte. Trodde du hade lite

mer vätt en dom.

Hahahaha XD Typiskt honom.

 

Ah juste innan detta skulle vi rita ett

självporträtt med vänster hand.

Jill var sjukt bra, och Nathalie ritade

också bra. Kände mig verkligen

dålig då.... Sen skulle vi sätta

dom på ryggen och då skulle de andra

skriva något snällt om en.

Men det var lite svårt eftersom vi inte

kände varandra så jätte bra.

Nathalie och Zeke kom jag på något

ganska snabbt ändå, och de andra kom

jag på efter ett tag men,

förlåt men jag kunde inte komma

på vad jag skulle skriva på Elias.

Inte för att jag inte hittade något bra

om honom det var bara det att jag inte

kunde bara skriva ''du är snäll'' eller

så för det hade någon redan gjort typ.

Anne-li ville skriva på Elias XD

Hahahaha och då sa hon att hon tänkte på

en kosa när hon såg honom. Hahahaha!!!

Stakars Elias. Han bara jaha, okej....

 

Nästa dag så sjöng alla vid frukosten för

mig och det var inte lite pinsamt.

Mina kompisar sa att alla skulle sjunga

för mig!!!!!!

 

När jag kom hem så

åt vi middag och öppnade

presenter. Jag fick rosor, presentkort

på Monki, min älskade bok

som jag ville ha: Signs

& symbols sourcerbook.

Bio biljetter från Erik,

och en valfri mobil av alla.

Det var tydligen Eriks ide.

Han föreslår Experia Neo.

:D Jätte glad.

Jag fick presentkort från GinaTricot och

STOR te kopp med thai te och sån här

sak man tar upp tet, av Carola och Moa.

Blev super glad för allt!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0