Fre, matte XD, att inte vara med dom :(

Fredag: Att börja med matte

på morgonen är bara för sorgligt.

Visserligen så fixade jag klart det

jag skulle gjort typ förra vecka :P

Fick min pengar från Kajsa idag. :D

Sen var det lunch, åt pomfritt med

hamburgerkött. Sen satt jag med Elin

och Gustaf och kollade när hon skulle

boka biljetter till bio och när hon var

inne på facbook. :D Frågade vf hon inte skrivit

London, Paris osv på hennes logg. Hon sa att

hon inte orkade och kollade på min logg,

och jag tyckte det var lite pinsamt för Gustaf satt

där. Först sa han att han fattade (och då fick jag

panik) men sen sa han att han inte fattade. XD

(Nej, det är inte han jag menar, förresten.)

Sen gick vi och kollade på lunch konserten.

Dom var bra, fast den sista kille körde en lått

som Gustaf, Zeke, Jonte, Edvin och Erik

körde på lägret. Förlåt men måste säga att

Zeke och company var mycket bättre.

Aja sen var det kör med rektorn!!

Jippi, det är ganska roligt. Sedan

var det engelska.

Var inte något med Anne-li, Mickis,

eller Alicee idag :(

Lite ledsamt kändes det.....

 

 

Ah var i SF-Bokhandeln och köpte

My girlfrien is a geek. XD

 

 

This blog is a record of battle as dictated by a

man with a fujoshi girlfriend.
Okay, that was a lie. I’m not fighting at all.
The war is purely one-sided. Each day I am dragged

further and further into the world of otaku.
I cannot be held responsible for any damages

incurred by reading this blog
and falling into the same predicament.
There is much otaku talk contained within,

so please follow your directions carefully,

and do not exceed your recommended dosage.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0