Lör, det vanliga XD

Hejsan!!!

Hur mår alla? Själv är jag

väldigt tröt för tillfället.

Idag är de lördag, så det är det vanliga.

Man vaknar, tänker, åker till ridningen,

Rider Molina, ramlar inte av och åker hem igen.

Idag gick det väldigt bra på ridningen. :D

Sen när man kom hem duschade man,

påmindes av mamma för femte gången kanske

att man skulle vara social och umgås med farmor.

Då blev jag irriterad och sa: Ja jag ska,

med en någorlunda irriterad röst.

Då blev mamma ledsen och arg,

Jag ångrade mig genast att jag hade låtit

så irriterad. Sen gick jag ned och kokade ris.

Sen åt jag och farmor. Efter det så spelade

hon och jag Yatzy. Farmor van en gång och

jag van två gånger. Efter det så gick jag upp

ett tagg för att skriva ''klart'' min svenska.

Jag behöver lite hjälp så kunde inte skriva hela.

Sen kollade vi på fångarna på fortet.

Det var intressant. Ja och nu skriver jag

i bloggen. :D

 

Åh skulle gärna vilja prova ha

färgade linnser. :D Lycko er Mona och Mandana :D

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0