Lör, Var i kista, Mona & Mandana.

Hej, hej!!

Idag har jag villat länge. :D

Erik kom upp och visade mig

hur en Sony Ericsson Xperia Neo

ser ut, och tillbehör. :D

Sedan ringde jag Mandana & Mona

och frågade om dom ville komma och

äta tårta, men dom var i Kista centrum,

Dom skulle kolla på Jedward, Ulrik Munther

och Mohombi live.

Mona och Mandana var med deras

kompis. :D

Jag åkte dit och ställde mig med dom.

Dom var längst fram.

Man typ dog av värme, och dom knuffade

en 24/7. Att träffa kändisar är

roligt men kollar hellre på dom på

datorn eller tv:n. :)

Ulrik Munther kom lite försent

för han behövde gå på toa.

Han sa också att han var lite

förskylld och undrade om någon

hade nässpray. XD

Det som jag tyckte var lite roligt var

att när han frågade: Hur mår alla?

Då svarar alla:

Jaaaaa!!!! (skriker)

XD Asså dom kan väll skrika

bra istället för jaaaa.

 

Jag var med och kollade på

honom men sen ville jag inte stå där

längre så jag gick runt i kista och

kollade i affärer.

 

Så jag har köpt:

Okej, man ser inte så mycket

hur dom ser ut.

Bijou Brigitte.

 

Proffessor Layton and Curous Village.

 

BH XD från New Yorker

Såg snygg ut. :D

 

Jeans!! Behöver inte klippa

dom!!! XD

 

Sony Ericsson Xperia Neo. :D

Jag vet att artister är jätte

coola och fantastiska, det är inte det men

allvarligt. Jag såg när Ulrik Munther

skulle skriva autografer och när han

skulle gå så gick alla tjejerna efter,

han kom typ knappt fram jö.

Och där vid scenen, dom är sjukt galna.

Dom skrek och putades hela tiden.

Skulle haft med mig öronpropra.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0