Lördag, hej igen :D

Hej, det var ett tagg sen. :D

Jag vet att jag inte har bloggat

så mycket. Jag är

rätt tråkig att lyssna på men bloggen

är något jag skriver i när något

hänt typ. Men på den senaste

tiden har inget specielt hänt tror jag,

Det har varit den vanliga skolan osv.

Det går supper i skolan, träffade

9:4 i går. Det var skönt att se dom igen.

Man kan prata med dom om saker man

vet att man kan prata om. Jag har det

väldigt svårt att komma på något att

säga till mina nya klasskompisar,

men det ska gå bra.

Jag ska plugga matte snart även

om det är det tråkigaste jag vet men aja.

Jag behöver också spela fiol, det vet jag.

Åh nu nästa vecka börjar jag fiolen i hallonbergen

också ska bli kul att se dom. :D

 

Okej ärligt, jag vet inte vad jag ska göra,

jag är tröt på något viss.

Jag är så tyst i skolan att det driver mig till

vansine! Jag vet att jag inte pratar mycket

i vanliga fall men det här är larvigt!!

Jag måste få någon att prata med i skolan

innan jag exploderar!

 

I morgon ska visst min klass

på laserdome men det känns rätt

oklart. Vi vet inte vilka som ska komma,

när och vart. Det är irriterande.

Vill hällst veta sånt.

 

Jag har sovit, riddit, kollat

på Kemono no Souja Erin


(Skit bra så att ni vet!!)

Kollar nu på

the search for the next pussycatdolls

Fråga inte verför för vet inte det...

Hahaha har flättat mitt hår :D


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0