Mån, en vanlig skoldag + läger bilder!


Hello everybody!!

Idag var det vanlig skola. :D

Vi började med historia, det var

rätt boring. Men vi läste om antiken Atten.

Jag tror jag fattar vad jag ska göra. :D

Sedan var det egnelska, vi ska göra

en ''minni musikal'' om rökning typ. :D

Det går rätt bra. :D Sen hade vi gemu =

gehörs- och musiklära. Verkligen det är

så TRÅKIGT!!!! Sen var det lunch. Åt med

Anne-li, Kajsa, Gabriella, Elias osv

typ alla teatrare. Dom skulle typ fira en kille i

deras klass, kände mig som värsta inkräktaren.

Fast dom hade inget emot det. :D

Sen pratade vi en del och hade det trevligt.

Sen var det ensambel med körsång.

Min grupp spelade upp våran sång

med en massa andra som också

gjorde det. Alla lätt jätte bra. :D

Sen var det svenska. Fick inte mycket gjort

kan jag lova. Och det blev inte mycket bättre

när Anne-li kom och pratade med mig,

hahahaha XD Ville hellre sitta och

prata med henne än att plugga. :D

Sen när vi skulle hem så blev

det lite roligt i t-bannan,

varken jag Anne-li ellerAlexander

visst vart vi skulle. Hahahha XD

Zeke och Nathalie!!

Här är min grupp men jag syns inte.

Jag har Nathalie på axlarna så ah...

 

 

 

 

 

 



Det här är videorn från läggret,
dom fick upträda om de ville. :D
Han går i 2:an vet jag. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0