Mån, fiol, fiol och lite mer fiol

Hej alla! :D

Idag är det onsdag, det har varit en

någorlunda trevlig dag antar jag :D

Hade egentligen ingen ansambel

men det hade jag glömt, och jag hade

ingen samhällskunskap så jag kunde

ha börjat klockan 10:55 istället för

08:50 fast jag och en annan tjej som heter

Josefin fick vara med på blåsarnas lektion.

Sen hade vi historia, det var väll sådär...

Sen var det lunch åt pasta carbonara typ. :D

Sen var det ensambel. Det var roligt. :D

Sen var det teori typ. Det var ganska

roligt. :D Sen var det en lektion

som vi kommer ha tre gånger per termin

typ.. Så jag och Josefin hade lektion tillsammans,

det var roligt. :D Vi pratade om fiolen och

lyssnade på kända violinister. :D

Sen slutade man. Köpte kina matt,

för mamma och pappa skulle på konsert.

Sen var det fiol i hallonbergen. Irina värkar

otroligt stressad. Så måste säga att jag föredrar

fiolen i skolan än i hallonbergen just nu....

Ah Tina har slutat fiolen!!! Varför?

Sen åkte man hem pluggade matte och bör

läsa svenska. Jag ska ha matte prov på fredag,

det suger!!!

Nu ska jag duscha. :D

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0