Mån, min nya mobil!!

Hej, idag är det måndag.

Vi började med historia.

Det var väldigt tråkigt måste

jag säga. Kollade in hos teatern

och fick sen Frida sitta på Anne-lis

rygg, samtidigt som Anne-li gick

på fyra ben. De andra i teatern sa

att det inte var det dom gjorde på

teatern.... XD

Sen hade vi engelska.

Jag, Lizz, Elin och Ellen

övade på våran ''mini musikal

om Tobacco, smoking is not good''

Det gick väll bra, antar jag. :D

Sen var det geörs- och musiklära.

JÄTTE ROLLIGT :(

Det är så tråkigt att man dör!!!

Okej nej men det går inte så bra om man

nu säger så....

Sen var det lunch och då åt jag med

Anne-li (som hade ko kläder

på sig, ser ut som en one piece men

i form av en ko. XD) och med

Miciks (Som också hade en

men i form av en kannin, och som hon

gjort själv XD) Dom var väldigt

gulliga båda två. :D

Sen gick Mickis hem för hon mådde

inte bra. :(

Så då gick jag och Anne-li och spelade

lite piano (okej hon gjorde.)

Sen hade jag ensambel med körsång.

Det var inte så roligt som jag hade hoppats

på..... Och sist men inte mins

var det svenska. Lämna in min ''En dag i mitt

liv'' uppgift. :D

Sedan slutade jag, på vägen hem så

fick jag veta att Mickis inte gick hem efter

lunchen.... Aja tur att hon mådde bra då. :D

Jag har fått den här gröna grisen

från Angry bird i födelsedags present av

Nathalie (Eriks tjej.) Naww tack. :D

Fick mina pengar av Erik tillbaks. :D

Sen fick jag veta att vi kan hämta min nya

mobil nu!!! Tuvär kommer pappa inte hem förrän

klockan åtta!!! Och då är det lite sent....

Aja i morgon får man väll den då. :D

I morgon så är det fotografering. :D

Jippi!! Ska vara china girl ;)

Det blir typ som vårat spex foto, fast

inget vanligt foto då... :D

 

Demi Lovato Skyscraper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0