Mitt samtal med Valentin!!

okej, jag gillar mac.... men xperia vinner ändå tydligen ;)
Gissa hur många syskon jag har?
att försöka få mig att ändra mig eller tycka att xperia är bättre eller vad du nu försöker att göra, så kommer du misslyckas.
jag är mycket nöjd med mig Iphon
Iphone*
jasså du!! Men vi får väll se när jag får den moahahahahahahaha!!! XD
jag är fortfarande nöjd med den. och i stort sätt jag har frågat om de är nöjda med sina, så svarar de att de är mycket nöjda
mac är ju FETT!!
Är mac fet?? Gud vad taskig du är!!!
hehe nu var hon rolig va...
jaa jag håller typ på att skratta inälvorna ur mig!!!
va mysigt det låter...
6:07pm
hahahahaha det är så roligt att prata med dig!!! Hahahahaha

jag måste skriva upp det där!!!!
måste skriva upp vad?
vårt samtal. XD
Om att mac är fett :D
men har du aldrig hört mig säga det förr?
gör som du vill...
att mac är fett, nej jag trodde inte var så elak att du skulle säga det till honom.
jag orkar inte ens komentera det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0