Onsdag, Mona & Mandana är inte i samma fiol grupp?? Why!!!

Hej!! I morgon så ska

jag på ''läger'' med skolan

i två dagar. Ska bli roligt. :D

Jag trodde att Edvin (en kille i

min klass) hade något emot mig,

men det värkar han inte ha. (Hoppas jag.) :D

Träffade Klara idag på

morgonen i t-banan. :D Det

var kul att se henne. :D

 

Idag hade jag som första lektion ensambel.

Det var roligt :D

Sedan samhällskunskap vilket var

någorlunda mindre roligt.

Sedan historia, vi fick

plasta in våra nya böcker.

Super roligt....

Det tog ett bra tag, min bok

blev ändå okej. :D

 

Sedan var det lunch, fick

Pad thai (otroligt gott.) :D

Jag åt med några teatrare. :D

 

Sen tog jag med mig Anne-li

till musik ytan, hon kollade

om hon verkligen ska gå in där.

XD hahahaha :D

 

Sedan hade jag ensambel

i musik rummet 2,

det var också roligt.

Min lärare är ganska petig på

saker och ting dock...

Sen repade jag med min musik

grupp. :D Det var också

roligt. Så skoldagen har bestått

av mera roligt än tråkigt. :D

Fast jag glömde mitt schema

i Rock rummet 2, så frågade

Edvin om han hade sett det,

men det hade han inte...

Så han gick med mig och hämtade

nyckeln till rummet, och erbjöd sig

att följa med. Men ville inte

störa honom så sa nej.

 

Hittade schemat där

men inte mitt skriv block eller

mitt pennfodral. Så en tjej i min

klass undrade om jag hade

glömt något i musik rummet 2,

så ah gick dit och hittade allt

jag hade glömt.

 

Sedan åkte jag till Solna centrum

och köpte en tröja

på KappAhl.

Fin? :D

Klockan kvart över 7 åkte

jag till fiolen, men det visade sig

att jag skulle varit där

kvart i 7. Irina hade sagt fel tid till mig....

Åh såg Melker där by the way. :)

Jag gillar honom inte (hade den känslan)

när jag såg honom. Aja :D

Åh jag fick reda på en till sak:

Mona och Mandana är inte i samma

fiol grupp som jag!!!! Varför!!!!

:'( :'( :'(

 


 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0