Ouran High school host club

Till alla som gillar manga:

 

Ouran High school host club

är jätte bra. Comedy and Love!!

 


Åh skulle så gärna vilja spela det!!

Fast det är bara på Japansa!!! :'( :'(


Haruhi Fujioka är en lärd student vid den

prestigefyllda Ouran Academy,

en fiktiv gymnasieskola belägen i Bunkyo, Tokyo.

Hon letar efter en lugn plats att studera, snubblar Haruhi på tredje Music Room,

en plats där Ouran Akademin Host Club, en grupp av

sex manliga studenter, samlar för att underhålla kvinnliga "klienter".

Under deras första möte, Haruhi oavsiktligt slår över och

bryter en antik vas värderad till 8.000.000 ¥

(US $ 80.000 i USA engelska manga) och är tillsagd att

återbetala kostnaden i tjänst till klubben. Haruhi har kort hår,

gammal klädsel och kön tvetydigt utseende gör

henne förväxlas med värdarna för en manlig student.

Den är alla överens om att Haruhi skulle vara en bra värd,

vilket gör så att hon gå med i värdklubben. Hon går med på att ansluta

sig eftersom hon inte har något emot hosting

så länge hon kan betala skulden bort snabbare.

Värdarna hittar senare reda på att hon är i själva

verket en flicka. De håller det hemligt, så att ingen kommer

att kunna berätta. Den Ouran Privata Akademin omfattar

förskola till tolfte klass (tillsammans med ett universitet också).

De flesta studenter kommer från förmögna familjer,

men i särskilda fall, är meriterande stipendier

till exceptionella studenter från en lägre inkomstskikten.

Skolans inofficiella motto är "Lineage räknas först,

rikedom en god tvåa", vilket innebär studenter med

stjärn familjebakgrund men låg socioekonomisk status

kan ges högsta prioritet än de från rika

familjer med mindre stamtavlor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0