Söndag, piret och Klara!!

Hej! Idag har jag varit med Klara!

Vi gick på bio och såg pirate of the caribbean.

Vi sågs vid ett tiden. Vi skulle åka till

hötorget, då när vi kom upp för trappan

stod tåget där, Klara sprang mot tåget och jag halv

gick typ. Hon kom in på tåget och jag stod kvar.

Hahaha XD Hejdå Klara det var kul att ses.

Hahah okej skojar hon gick av efter två

stationer och vi förenades sen igen. :D

Sen gick vi och åt god thai matt :D

Sen kollade vi runt bland alla som sålde

gamla saker där på torget. Hittade ett Katana

liknande svärd. Ville verkligen ha det,

kunde fått den för 200 kr. Den var verkligen

fin!! Men frågan är vad ska jag ha ett svärd till

senare? Så köpte det inte och ångrar det inte. :D

Filmen var helt underbar. Blev rädd några gånger

men den var jätte bra. :D Oftast så brukar fortsättningar

på filmer vara rätt dåliga (förutom harry potte,)

men den här var typ bättre en alla de andra. :D

Den unga killen bland alla pirater fångade in blick. :D

Vill veta vem som spelade honom :D

Aja kom hem pluggade matte, spela fiol

och kollade på Nurarihyon no Mago.


 

Den unga, rätt söta brun, blond håriga killen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0