Svar på frågor

Hej!! Ursäkta för att det blev så sent,
satt och pluggade matte.

Jag viste redan att det inte skulle
bli så många som skulle fråga mig
något men tack åt dom som gjort det. :D
Det här är på min andra blogg,
för den här bloggen är det ingen som läser
typ. Okej några typ men aja....

Svarar på frågor:

Mandana: vad tycker du om mig XD? <3

Svar:

Jag tycker att du är en helt underbar person,

du är jätte gullig och snäll. Du är en glad och

positiv person. Jag vill att du ska vara

du och ingen anan. För när du är dig själv

så blir jag super glad för att jag känner dig

för den du är. :D

Mimmi: Går du på några aktiviteter :)? Vilka :D

Svar:

Jag går på ridning precis som Mona och Mandana

i Vällingby. Jag spelar fiol i hallonbergen.

Vill gärna börja gå på karate igen. (Jag gjorde

det när jag var yngre.) :D

Emma: Har du något husdjur nu :). Om inte vill du inte skaffa? :D

Svar:

Nej, jag har inget husdjur just nu.

Jag vill skaffa en hund eller en katt,

men mina föräldrar vill inte ha någon nu.

Så jag tänker skaffa mig ett husdjur när jag flyttat.

Börjar nog med en katt då. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0