Tis, falkt alarm :(, Mona och Mandana = F. :D

Hej, Alla!!

Idag är det tisdag.

Åh föresten så var det falskt

alarm, kommer inte få min mobil

idag :( Damn!!

Började med idrott.

Några hade gym teori lektion och

jag och några andra spelade basket

och fotboll. Fast killarna sparkade hårt

och skött bollar överalt....

Så man fick se sig för...

Sen var det fotografering.

Alla var jätte fina. :D Hahaha XD

Sen var det samhällskundskap.

Tråkigt....

Sen var det lunch och då åt

jag med Anne-li, Mickis, Valentin

och Alex. Anne-li och Mickis hade

sitt vanliga sexprat, och Valentin så som vanligt

ut som om han inte trodde vad han hörde XD

Alex satt där och jag satt och skrattade och

kollade efter honom. :D

Sen hade teatern klassråd så då var

Anne-li och Mickis tvungna att gå... :(

Sen var det matte :(

Det var JÄTTE roligt. :(

Jag tror min lärare tror att jag är bra på matte.

Sen åkte jag hem med Anne-li och Alex.

Kom fem minuter försent till fiolen...

När jag kom hem så satt jag och läste

Sakura Zensen (manga) jätte bra!

Ni bör läsa. :D

Ska plugga matte nu :(

Ska träffa Mona och Mandana klockan fem på

fredag!!! Jippi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0