Tor, we are so, so

Dàjiā hǎo! !

hèyàng zuò yǒu shé me hǎochù?

Själv mår jag toppen :D

Idag är det torsdag, och jag började

kl:08.50 med ensambel. :D

Det var roligt, fick hjälp med en av

mina ansambel låtar från hallonbergen. :D

Sen hade vi gehör och musiklära,

det var helt okej. Sen hade vi engelska. :D

Det var roligt, i den grupp jag är u hittar

vi på en låt. Sen hade vi svenska,

då gick vi igenom ett häfte som var

någorlunda svårt. Sen var det samhällskunskap,

gjorde klart min artikel uppgift.

Happīgōrakkī!!!

Sen var jag med Anne-li, Mickis och Alicee i datasalen.

Vi satt och chattade med varandra XD.

Sen kom Kajsa, Elias och massa andra teatrar.

Sen försökte jag dra med mig Anne-li in till vårt

klassråd men hon smet....

Aja men vi bestämde vad vi skulle ha på

vårt skolfoto. Vi ska vara ''National''

typ, har ingen aning om vad jag ska vara...

Sedan hade vi historia, satt och läste ur historia boken,

det var knäpptyst när de som gillade att prata och trumma med

fingrarna gått typ. :D Efter det så när jag skulle hem

tänkte jag leta efter min busskompis men då

tog Gabriella och snodde med mig till busshållplatsen.

Hahahaha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0