Varför avunsjuk, varför gör hjärtat ont?

Vad avundsjuk jag är på

dom som älskar någon.

Vad avundsjuk jag är på

dom som har den personen.

Kommer jag någonsin

få den person jag älskar eller kommer den

personen som jag trott varit den rätta

alltid slippa undan?

Vem är den rätta då?

Kan ni säga mig det, för ni värkar

bara säga att dom jag valt ä fel.

Varför uppmuntrar jag personer

som bara ska släppa en explosion på mig?

Som gör att jag slutar att andas,

och känner hur hela kroppen bara

domnar bort?

Hur lång tid ska det ta?

Är det jag som har för brotom

att hitta någon?

Det tror jag nog. Jag känner

att jag måste hitta någon, och det är snart

innan jag går sönder.

Eller?

God blesses us all or so they say.

Sitting alone in the night and watch the sad moonlight.

How many tears do we cry in life?



Kommentarer
Postat av: Mickis

Sv: Yaay hej Maja, nice surprise! :D

2011-09-18 @ 14:26:13
URL: http://mickiscafekkodesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0