Adoptions träff. :D Jag lovar och svär på alla heliga andar att jag skulle laddat upp det här tidigare om inte blogg.se skulle vara så irriterande!!!

Hej,ursäkta att jag inte har skrivit tidigare!!

Så ah jag åkte i Torsdags och åkte tåg typ hela dagen. När vi var

framme så var alla förutom min familj redan där. De satt och väntade

på att alla skulle komma. Jätte roligt att se dom igen!! Så efter att vi hälsat på

varandra och gått till vårt rum, (vi tjejer har ett eget rum, medan föräldrarna får sina

egna rum.) Det fanns två våningsängar och en ”vanlig” säng. Sara och Li sov underst,

jag och Jenny sov överst och Sofia sov i en sängen. :D Vi hade inget badrum i vårt rum

så man fick gå ut i korridoren där det fanns typ 5 toaletter och typ 4 eller 5 duschar.

Dörren smällde igen när man gick så det var inte så roligt på morgonen när någon eller man

själv behövde typ gå på toa. Vi fick frukost där. Första dagen så åkte vi till Danmark,

Köpenhamn och gick runt i stan och sopade. Jag ska visa i ett annat inlägg vad jag har köpt.

Vi åt lunch där, föräldrarna åt fisk och vi tjejer åt asiatisk mat förutom Li som åt pannkakor.

Vi gick runt i alla olika slags affärer och man blev otroligt tröt. Sen gick vi på tivoli!!

Det var väldigt roligt. Vi åkte typ ni vet på gröna lund, slänggungan? De fanns en sån där

men man åkte upp skit långt upp, och den gick upp och ner, inte fort då. Jag som är

höjdrädd, tyckte det var skit läskigt att åka så långt upp!! Men det var roligt. Sedan så

fanns det en som var som ett flygplan och som åkte runt, runt, runt och samtidigt

snurrade den. Jag trodde jag skulle dö i den!! Jag och Jenny skrek som bara den, Sara

satt och styrde så att den svängde skit mycket, och Sofia satt och tröck på turbo

hela tiden så den gick skit snabbt. Jag ska visa en bild på den, (förhoppningsvis har

jag en) Ah sen fanns det en massa mer. Nästa dag gick Sara, Li och några av

föräldrarna och såg Horse Show. Jag, Sofia och Jenny gick runt på stan ett tag.

Jag gick in till deras SF-bokhandeln men den i Stockholm är större och bättre.

Jag köpte två böcker ändå. Sen köpte jag ett spel som heter Princess Debut,

har velat ha den jätte länge nu, och de roliga var att jag inte visste att det var

den, asså jag kollade på baksidan och på framsidan hade som en annan bild

så jag fattade inte att det var den, plus pris lappen satt över namnet så ah.

Men yess jätte glad!! 148 kr. Jag ska visa bilder på det jag köpt där också

i ett annat inlägg. Sen åkte vi hem till Li för att äta. När vi kom fram så

sa Sara och Jenny att det halsbandet jag hade på mig var en symbol för en pakt

som tror på någon läskig demon gud eller något sådant, själv klar ljög dom!!

Dom har typ gått runt och irriterat mig hela den här tiden jag har varit med dom!!!

Men ah vi spelade ett spel som jag inte kommer ihåg vad den heter men det är typ

som drew something. Man är par. Man tar upp ett kort ritar vad det står på den sen ska

ens partner gissa på vad det är. Jag var med Li och Sara var med Sofia, Jenny satt och

sms, troligen med hennes kille. Det gick inte så bra för mig och Li. Sen åt vi middag,

kollade på film, där Robert Pattison var med, filmen heter Remember me.

Den var väldigt bra, fast okej jag satt och läste mina manga böcker samtidigt, men

jag kollade också. Den var sorglig på slutet. Men när den precis slutade då var vi

tvungna att gå hem. Sen när vi var typ nästan hemma kom jag på att min mobil

är kvar hos Li!! Så nästa dag fick Li's pappa och och hämta den. -_- Varför

alltid mig för?? Så vi fick packa, gud vad tröt jag var ville inte vakna men ah

vi behövde checka ut. Jag letade efter mina hörlurar eftersom man vill lyssna på

musik när man åker i tåg typ resten av dagen. Men när jag skulle ta ut dom

från väskan, (jag hade inga linser eller glassögon) så såg jag något röra sig på min

handduk, Då sa Sara, Det är en spindel. Jag typ kastade iväg den och sprang ut.

Herre gud betedde mig ganska barnsligt men jag hatar, hatar, hatar spindlar dom är så

obehagliga. Dom får leva men helst inte där jag är. Blev jätte arg när Sara var tvungen

att skoja med mig just då... -_- Sen innan alla sa hej då så var det grupp foto och en

massa andra foton. Alla föräldrar och vi tog foton på varandra. Så är det varje år.

Vi köpte glass, det var väldigt gott. Det var lite roligt, för Sara hade en massor

av spindlar i håret, Sara gillar inte heller spindlar men hon reagerar inte som jag,

så hon sa att det är karma för att hon satt och retade mig. Så alla gick åt

var sitt håll. Sofia följde med mig och mina föräldrar till tågstationen, hon skulle

också dit. Så hon köpte mat och dricka till tåget hem och jag köpte en tidning för 89 kr -_-

kan ni tänka er.... 89 kr!!!

Bilder:

Tåget

Det var okej, choklad med hallon var väldigt gott.

Jenny

Från höger till vänster: Jenny, Li & Sara

Kina matt, ser inte så gott ut. 

Tivoli

Jag och Sofia

Sofia, Li och Jenny

Där är slänggungan, den har inte åkt ända upp än.

Middga

Sofia

Jag

Sara


Jenny

Lunch när jag Sofia och Jenny var ute.

Jenny tar egobilder :D Hahha den är tuvärr sne.

Sara, Vi alla ska hem, Visst är hon söt!!! Söt men irriterande!!! :D

Li och Sofia

Jenny!!

Jag och Sofia

Jenny, Sara och deras förldrar.

Li och hennes mamma

Li, hennes pappa med svart tröja, och min pappa med vskan

Sofia

Jag och Sara!

Jenny

Jag bär Sara.


Sofias gigantiska glass. :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0