Adoptions träff. :D

Hej, idag ska jag åka till Malöm. :D

Kina träff!! :D Ska bli jätte roligt att se alla igen :D

Vi är sex tjejer som kommer från samma barnhem. Vi möts

en gång om året och gör något roligt. Det här året är de det som bor

i Malmö som bestämmer vad vi ska göra idag. :D Jag vet inte riktigt vilka som

ska bestämmer nästa år. Det ska bli roligt när vi får bestämma själva vart vi ska åka.

Vi har pratat rätt mycket om att åka typ till USA fast jag börja undra om vi får det,

men ah :D Vi var fler förut för då var våra syskon med oss. Så nu ska jag skriva allas

 

Namn:

Sofia Fredriksson, hon bor i Högsätra och hon har en store bror som heter Marcus.

Li Dinnetz, hon bor i Malmö.

Sara Lindqvist, hon bor i Gävle och har en stora syster som heter Elin.

Emma Sandberg, hon bor i Göteborg och har en stora syster som heter Jennifer.

Jenny Holmlund, hon bor i Örnsköldsvik och har en store bror som heter Jim.

Maja Johansson (Jag), Bor i Stockholm och har en store bror som heter Erik.

 

Jag ska inte lägga upp en bild åp oss eftersom jag vet inte om jag får för de

andra :D Jag tror att jag har packat färdigt men det äknns ändå som om jag inte gjort

det.... Okej jag ska väll packa ner en handuk och min tandborste men annars så...

Jag tror jag kan blogga när jag är där med men man ska jö mest vara med dem. :D

Ah juste det varar typ i 3-4 dagar. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0