Alicia, Kista och Julhandla!! Ludde ^^

Konnichiwa ^^

Idag är det torsdag!!

Som jag sa igår har jag varit

och julhandlat i Kista centrum.

Det är rea där nu och jag har pengar

ås why not? Det är bra för nu har jag köpt

mammas, pappas, Carolas, Moas, Mandanas,

Mona, Eriks och Natalies julklappar. :D Yay ^^

Gick runt med en jätte påse i Kista för jag köpte de

stora” presenterna först och hade dom i en stor kasse.

Måste ha sett lite roligt ut. Jag köpte en sak till mig själv

också (inte som julklapp), det är broschen på bilden där nere

någonstans. :D Jag fyller år om 45 dagar! :D Okej det är nära

men ändå inte. :D Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig, det mesta

är typ böcker och presentkort. Jag fick btw reda på idag att Alicia

en kompis till mig ska börja i samma skola som jag!!! Hon är ett

år yngre, jätte trevlig, gullig och rolig! ^^ Vi gick i Duvbo skolan

och va med varandra då. :D Vi har inte varit så mycket nu men ah.

:D Hon hade en väldigt rolig fest förra året, slutade med att alla

sprang runt och kastade grädde på varandra. Det luktade inte så

gott efter det och jag skulle egentligen gått till mina ”nya

klass kompisar” men ah eftersom man hade grädde i

håret och luktade sådär så blev det inte av. Men

skit kul hos Alicia. :D Gud, gud, gud det har

gått ett år sen dess!! Kan någon fatta det?

För det kan typ inte jag. Sommarlovet

är inte slut än, ok jag vill att det ska

ta slut men ändå inte, if you know

what I mean. :D men nu kommer

bilder:

 

 

 

Jag har gömt julklapparna på ett perfekt

ställe där nog bara jag orkar klättra in. ^^

Jag hoppas jag inte glömmer bort det

sen eftersom det vore inte så där väldigt

bra. Det är på ett trångt ställe där man måste

dra ut och klättra över för att komma dit.

Det är massor av dam och finns säkert spindlar där

inte för att jag såg en då (tack och lov) men ah,

undrar hur den här julen blir. :D Jag vet det är

sommar men ah. :D Faktiskt så känns det som om

det var typ jul hela året förra året... ^^ Okej

jag vet det har inte blivit ett nytt år än men ah. :D

 

Min älskade Ludde!! :'( :D

Ludde pudde som valp!!

Visst är han fin?? ^^

 

Jag badar lilla Ludde! :D ♡

 

 

Ludde: ”En boll!! Jag har den snart."

 

 

Ludde: ”Nej men Kolla en till boll, och jag kan nå den.”

 

Ludde: ”Hahahahaha. xD”

 

Så söött!!! ♡

 

Hmmm ser inte så jäte skönt ut at ligga så... ^^

 

 

Kawaii!!!

 

 

Naww Kawaii!!!

 

(Not my seal so you know, I wish xD )

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0