Angel's Friends

Hej, ni kanske tycker att jag är väldigt töntig

nu men jag gillar att kolla på lite olika serier. Jag har nu

hittat den här serien. Den heter Angel's Friends. Jag såg lite

av den för två år sen kanske men då var det på italienska

med engelsk text. Jag ser den hellst på engelska.

 

Angel's friends är en Italiens serie som varannan månad

gjord av Simona Ferri. Den började i Mars 2007.

 

Handling:

Fyra ängalr (Raf, Uri, Sweet och Miki) och fyra djävular

(Sulfus, Cabiria, Kabale och Gas) skickas iväg till jorden,

i oanvänt område av Golden skolan, där de går i kurser

för att från steg till steg bli en Guardian Angels eller

Guardian Devils. Det krävs en ängel och en djävul

att bilda par och som alla de måste ta itu med en människa,

som kallas earthly one. De ska hjälpa honom/henne utan att bli

upptäckta att välja mellen rätt ch fel. Änglar och djävlar

kan inte fungera på samma gång så de beslutar

genom att köra en match i Challenge rummet, vem som får

arbeta först. Dessutom är finns de saker de inte kan göra

vilket kallas för VETO (vetoed från Exponera, beröring eller hindra.

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0