Episk grillkväll :D Dröm och läskig människor

 

Hej, igår var det väldigt trevligt. Men det började med att när

 

jag och Klara skulle åka till Älvsjö. Då kom en kvinna som var

 

något hög och började pratade om att hon tyckte att Kinesiska

 

och Tyska eller var det Franska? Aja hon tyckte Kinesiska grammatik

 

borde vara svårare än tys eller fra.... Hon stod och viftade med sin

 

cigarett och inte nog med det hon tog på min axel hela tiden!!! Jag

 

fick panik men då ringde Mickis (Tack Mickis!!!) och jag sa ”Aha

 

ah vi kommer snart, ursäkta men vi har bråttom och måste gå, hej då!”

 

Och så tog jag Klara och började springa, okej vi stod på pendeltåg

 

stationen... men ah vi kom där ifrån i alla fall :D När vi kom fram

 

så var alla redan där. :D Anne-li och Julia satt och eldade deras

 

grill så jag och Klara satte oss bredvid dem och tände våran. :D

 

Killarna gick runt och frågade vad man hete hela tiden hahah xD

 

Vi pratade om skolan osv. Det var trevligt, tyvärr tog jag bara två

 

kort på Klara och Julia. Jag tänkte inte alls på att ta bilder.....

 

Sen när vi skulle åka hem så var det ett par killar på bussen

 

som sa till Klara att hon skulle gå och sätta sig med dem.

 

Jag stod och skulle stämpla btw. När Klara inte gjorde det

 

kallade de henne för hora.... Snacka om dåligt sätt att försöka

 

få tjejer.... Aja de verkade bara som hel idioter. När vi gick av och

 

skulle till pendeltåget så sa killarna igen att vi var horor typ

 

och sen sa Klara ”Hora kan du vara själv!!” Jag tänkte

 

att jag inte tyckte att dom skulle springa efter oss. Så

 

Klara säg inte det högt!! Jag vill inte att de ska springa efter

 

oss!!” Too bad!! Aja Så nästa inlägg börjar jag sälja smycken. :D

 

 

 

Dröm:

 

Jag drömde att vi skulle typ börja kriga och det var jätte

 

konstigt, först var vi i duvbo skolan, i mattsalen. Sen helt

 

plötsligt så var vi på ett lägger typ. Hahaha Det var någon

 

som stod med en tratt och skrek ”är vi redo” ”yay!!”

 

Så man fick gå och ställa sig om man vill vara med och

 

kriga eller om man ville vara i hälsovården. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0