Första dagen i skolan igen :D

Hej, idag börjar skolan. Jag vaknade onödigt tidigt.

Jag drömde att jag flög på en drake. Jag kommer inte ihåg

vad vi skulle göra men det var någon han vill backa ur.

Det började med att man fick schema och skriva sina

uppgifter, asså adress, tel nr, mobil nr, mamma och pappa.

Sen pratade vi lite om regler och efter det samlades alla musikare

förutom Musik 1 i dans salen. Vi blev uppdelade i 6 grupper som skulle

göra en välkomst låt till de nya ettorna. :D Jag hamnade med,

Gustaf, Elin, Zeke, Charlie, Amanda, Kajsa 3M, Wilma 3M och en

kille från 3M som jag inte kan komma ihåg namnet på.

Chalie, Elin, Amanda och Wilma sjöng. Gustaf och jag spelade på

trummorna. Tyvärr så slog jag antingen för hårt eller för löst, spelade

fel takt (säker) stakars Gustaf! Zeke och 3M killen jag inte kan komma ihåg

namnet på spelade, akustisk gitarr och el gitarr. :D Sen spelade Kajsa

piano och xylophone. :D Vi tog Gotye somebody that I used to know

men de hittade på en annan text :D Efter det så var det fadder dax.

Jag fick Sofie som fadder igen och Siri (Som gick i samma klass som mig

i början av förra året, men hon var lite tröt efter nian så hon tog en paus)

och en tjej som heter Matilda. :D Vi åt lunch och pratade och lärde känna

varandra. :D Det var som förra året vi skulle presentera

varandra. Det tog ett bra tag men det var kul att lyssna. Efter det fick vi

Sl kort och de som hade 100 kr med oss våra skåps nycklar. Det var alltså

chill den dagen, men i morgon börjar skolan på riktigt. Men jag har gympa

i morgon, så vet inte om man ska ta med sig något?? O.o I morgon

kommer vi också få våra mattkort. :D Jag fick ett stort skåp!!

Jippi jag har sång!!! Så nu har jag sång, fiol och piano (utan för skolan)

Jätte glad!! :D Jag skulle behöva göra en lista på det jag behöver

till skolan dock... Engelska, notpapper & historia papper.

Plus hemma behöver vi seriöst tejp!!! Jag har bestämt

att jag ska sätta upp mitt schema på min dör eftersom mamma

förra året alltid skulle väcka mig när jag hade sovmorgon,

och jag brukar oftast inte kunna somna igen efter att blivit väckt

typ 6 eller 7 på morgonen, om jag skulle typ egentligen gå upp

nio. Inte för att det är någon nu men ah :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0