Fre, dagen, problem & frisyr

Hej, idag som ni märker är det fredag!!

Det är dags för fredagsmys! 😃Okej nej jag ska tyvärr

plugga klar min matte och sen skriva på min svenska sen kan

jag börja spela/kolla på anime eller läsa manga eller vad

jag nu tänker göra sen i kväll. 😔Jag är jätte glad för idag kör

pappa mig till pendel!!! Då slipper jag bussarna!!!😃

 

Dröm:

Jag var typ på någon ungdoms festival, det fanns bara ungdomar där.

Jag typ red på min kompis Johan's rygg eller något, jätte konstigt.😳

Jag såg Zeke och Emma i M3 de stod och dansade och sjöng

Sen skulle jag typ träffa Alicia och vi gick runt lite, sen började

det att regna och då sprang vi typ åt olika håll och kunde sen

inte se varandra..... Det hände en massa fler saker som jag

inte riktigt kommer ihåg... 😃

 

Idag hade vi inval: ensambel... det gick så där...

vi skulle spela Opeth hessian peel och jag har inte riktigt

tagit ut där jag spelar fiol.... Sen var det historia, måste säga

att filosofi inte är min grej. Fattade inget... 😓 😥

Sen var det min fiol och det blev lite frustrerande ett tag där eftersom

jag spelade fel och fick upprepa det hela tiden!!! Sen fick jag springa och

hämta lunch. Det spöregnade.... -_-' 😥😰Satt och åt själv för det mesta men

sen kom Alma i T2 och satte sig med mig 😃

Sen var det kör :D Fick en typ fin låt men texten gick inte bra eftersom

man inte kom ihåg något av texten typ...😱

Sen gick jag på extra matte, de som var där var Matilda och Alma

från T2, jag, Amanda, Lizz, Bil och Magnus från M 2 och en dansare

jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon hette....😱😓😰

 

Så frustrerad, jag gick till matten för att bli av med tall, inte få mera!!!

Hmm jag såg inte Anne-li idag...😢😭

 

Mina problem:

Jag är dålig och gillar inte matte och har typ tusen tall att göra!!😖

Har svenska, jag vet inte vad jag ska skriva och ändå gör jag

det men jag vet inte hur jag ska få ner det på pappret...😖 😓

Har muntligt test i historia men kan/fattar inget.... 😱😲

Måste ta ut fiolen på Hessian Peel vilket inte går bra alls!!! 😥😰

Måste kunna den där fiol låten som inte alls går att spela!!!!

Ahhhhhhhh!😱😱😱😲😲😲😣😣😣💢💢💢💢💢

 

Okej det finns störe problem än de här jag skrivit

ovan men just nu är det stora problem för mig!!!💢💢❕❕❕❕

 

 

Dagens frisyr: 🎵🎶

 

🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0