Fre, nolla ettorna och insparksfesten :D

Hej, igår var det fredag. Började med inval ensambel. Det var

väldigt roligt :D Vi var 11 t där, Först pratade vi om vad lektionen

skulle handla om. Sen pekade vår lärare på en elev som skulle ta med

sig några och börja spela typ vad som helst. Efter att man spelat ett tag så

började han räkna ner och då skulle nästa person ta med sig någon för att

spela. Jag hade sån panik när han pekade på mig, så jag visste inte vad vi skulle

spela och när de frågade mig vad vi skulle spela så visste jag det inte!! -_-'

Hahaha så jag sa spela vad du vill. Stakars dom jag pekade ut.... -_-'

Sen var det någon som satte mig vid trummor och ah det gick väll så där...

(not a good ide!) Och en annan på bas, han sa spela C och jag hade ingen aning

om vart C låg så Cark-johan Cj fick hjälpa mig hahaha xD Sen var

det historia. Sen var det fadderdag och då blev vi indelade i faddergrupper.

Så faddrar från dans, musik och teater. Sen gick man runt och gjorde

olika aktiviteter. Så den gruppen fick vi ficka först. Sen körde vi

Bull, minnesleken och hoppade hopprep.

 

Nollning:

Efter det hade jag tänkt att gå hem

men min kompis Alicia skulle bli nollad så jag ville se vad det blev för

nollning. Jag lovade Alicia att jag inte visste vad det skulle bli för nollning

och det var sant. Jag blev något förvånad efter nollningen. De fick

en lista på saker de skulle göra, för varje sak de gjorde fick de poäng.

Tex: hångla upp en random person, låtsas spy inför en random person,

gör en mänsklig pyramid, luft spela en gitarr, släng vatten på en annan grupp

och sjunga en hel låt högt mm. :D Det var roligt att kolla på. :D

Sen satte de bindel på deras ögon och ledde dem till ett annat ställen,

de sa nu kommer det glass och sånt. :D När de gick där så kom jag,

Frida, Matilda, Julia och några till och rörde vid dem hahaha xD

Sen när de stannade så tog dem Alicia, (för hon sa något, kommer inte

ihåg vad) och hällde vatten på henne :P Sen hällde de vatten och mjöl

på dem alla. Efter det så fick de springa och snurra runt ett paraply.

Hihi :D Ah så att alla vet det var helt frivilligt så de var inte tvungna att

göra det. :D So no need to worry :D Sen började det regna och

jag, Matilda och Frida skulle gå och äta Mcdonalds.

Jag hade ett paraply så det blev lite trångt.

 

Insparksfest:

Jag, Frida och Matilda kom dit ganska tidigt och ingen var

där. Sen kom Mickis och Julia. Sen Frida och Anne-li. :D

Det var rätt roligt. Vi körde knuten.Jag och Anne-li gick runt och sjöng och

hälsade på alla. Jag har så dåligt minne att jag frågade några vilka de var igen.

Så gick man runt hela kvällen, vid elva eller så gick jag och Anne-li hem.

Vi tog en promenad från Hornstull till Slussen, Vi gick sakta och sjöng

loud and clear. Ni vet när man säger okej nu ska vi sjunga en sång

vi båda kan! Då kommer man inte på någon låt man kan.... -_-

 

På väg hem:

På väg hem så kom en förre detta trea fram till mig och började prata.

Jag hade hört så många namn att jag kommer inte ihåg vad han hette...

Hans mobil hade blivit stulen och jag visste inte vad jag skulle säga...

Jag kände mig så useles eftersom jag inte kunde få honom må bättre.

Jag tror det var Ivar Forsling fån 3T Han verkade väldigt tröt också.

Han kände igen mig men jag kände inte igen honom... -_- känner

mig så taskigt :( Jag undrar ens om vi har pratat någon gång.... -_-'

 

 
 

Åh jag vill se Magic Mike! :D Någon som vill se den med??! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0