Frida och min nässpray konversation :D

Hahahaha okej, jag kanske är otroligt tröt

men jag tyckte i alla fall just nu att det här lätt roligt och lite konstigt.

Jag har blivit beroende av nässpray och använt det otroligt länge nu,

Så här är vår konversation om nässpray och lite om mig själv. :D

Please don't be afraid, det här är bara mina känslor i bland :D

 

This is going to bee hell!!! frown Jävla näsa!!!
 
ja men ne inte när man ör föskyld/har feber, då är det värst.."/
 
Jag ser typ inget, behöver hitta mina glassögon squint'
 
tänk vad glad du kommer att bli sen!! grin
 
hmm om man är tept i näsan så ah grin Men gud om jag någon gång blir sjuk igen, och om jag hinner sluta med nässprayen så kommer jag att vara för rädd för att använda den squint'
 
du kommer att klara dig!! ^^
 
Ja verkligen men som sagt, kommer inte våga använda den igen.... squint' och då kommer säkert mamma att tvinga mig att använda den!! Okej jag vet inte kanske-......
 
men man behöver ju inte anväda det för att man är sjuk...O_o
 
Om jag någon gång blir en känd författare så ska dit namn stå med till de personer som har stöttat mig genom dåliga tider!!! grin
inte gasp jag trodde det smile
 
haha tacktack, "nästsrpay-perioden eller" ^^
nej herregud, använder aldrig nässpray!! såvida man inte har bihåleinflammation eller nåt..!!
 
nej, läxor också grin Det kommer säkert fler saker också smile
 
naw du ä söt du!! grin
 
Nehe men vad gör du då? använder du saltlösning?
 
ää nej ingenting, det är ju så obehagligt!! gasp
 
Vaa men hur andas du då??
Genom munnen det är jätte obehagligt!!
Asså jag vet, man andas genom munnen normalt. Men jag andas mer genom näsan än munnen. grin Ursäkta det där lätt säkert otroligt konstigt
 
äähh joo, haha hela ämnet börjar bli lite konstigt men ah inte när man är förskyld! smile
jag andas typ halvt med munnen, halvt med näsan. Okej där blev det lite kostigare wink
 
nej nej om man tänker på det vi pratar om så. grin Men man jö nli helt torr i munnen... squint'
nee det blir man inte!! grin
 
hmm jag blir och då får jag and panik! smile Okej som du vet är jag en sån som gärna sparkar eller slår något när jag blir irriterad, det är samma när jag inte kan andas. I dag på kören så kände jag bara för att kuta ut och slå huvudet i väggen typ......
okej ursäkta jag är en aggressiv person men bara i huvudet
jag gör inget ut av det jag tänker
 
ojdå, du har inte tänkt på att börja boxas?? smile
 
alltså jag varken slår eller sparkar någon.
Nej då skulle jag nog skrämma folk...
 
nej på "utsidan" äre det SISTA man väntar sig av dig!!
 
hehehe i know devil
 
asså boxas på en boxningssäck eller nåt?? smile
 
Jag har jö sagt att jag inte är den där lilla ängla tjejen grin
Aha nja jag tror inte vi får någon plats..
 
haha neej jag har märkt det x)
 
dessutom är det ingen roligt att slå något som inte låter squint' okej jag är tydligen en sadist också...
 
nej men du är nog snällare än vad du tror, såvida du inte sitter och döljer en massa!? gasp
21:46
När jag var yngre så slog jag mig själv i huvudet med en lampa kommer jag ihåg. Men det hjälpte inte så mycket.... squint
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0