Hej, snart skola -_-

Smyckena säljs fortfarande, klicka på kategori:

Kom och köp!

 

Hej, i morgon börjar jag skolan. Jag hatar SL!

För nu måste jag ta en längre väg och jag måste vakna

tidigare. Jag vet, jag vet, det finns dom som har det värre

men ändå! -_-' Jag måste kolla en bra väg till skolan, ska troligen

ta bussen dit och förhoppningsvis så är den inte lika seg som förra

året. :D Jag ska vara med Frida idag, har precis gått upp ur sängen

och är väldigt tröt. Jag orkar inte tänka, helst vill jag bara gå och lägga

mig igen. Men det kan vara bra att vara med någon så att man inte

bara segar hela dagen.. -_-' 

 


 

 

Det här pogramet såg jag när jag var yngre,

 

gjorde ni det? Totally Spice är en fransk tecknad

 

tv-serie som handlar om tre agenterna Sam, Alex och Clover.

 

Sam, Clover och Alex är tre hemliga agenter som jobbar för

 

"WOOHP" (World Organization Of Human Protection). Ägaren av

 

"WOOHP" heter Jerry. Han är spionernas chef och skickar

 

ut dem på uppdrag. Deras jobb är att skydda världen från ondska.

 

Till deras hjälp har de högteknologisk utrustning som är maskerad

 

som vanliga "tjejsaker", till exempel "laserläppstift". Deras vanliga

 

klädsel på uppdrag är tre färgkodade ”catsuits” (röd=Clover,

 

grön=Sam och gul=Alex). Oftast brukar de bli skickade till

 

WOOHP:s högkvarter när de minst anar det. Det kan vara allt från

 

en fallucka i golvet till att bli uppsugen av ett paraply.

 

 

 

Jag ville alltid vara Alex. :D

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0