I am lonely, sms och spöregn!

Hej, idag har jag verkligen inte gjort mycket,

och inte i går heller för den delen. Det är därför om jag inte

skrev igår. Idag har jag försökt att hitta någon som ville gå på bio med

mig idag men det gick inte så bra. Först frågade jag Klara, sen Anne-li,

sen Frida. Hon och jag försökte bestämma i två timmar och det

blev ändå inte av sen.... Väldigt irriterande. Sen frågade jag

Jojjo och sen Natalie men ingen kunde!! Sen frågade jag

Mimmi men hon svarade inte, sen frågade jag Mickis och då frågade vi,

Erik, Fee, Anne-li, Frida R, Alicee och Gabriella men det blev inte

av det heller. För det blev typ om två veckor i så falla och då tyckte jag

att vi kunde planera då i stället. :D Sen svarade Mimmi, hade frågat

henne 11.49 hon svarade 13.20 Så hon kunde inte idag men hon kunde

på Onsdag :D Jag har försökt att plugga matte men det har gått så där.

Jag satte mig ute ett tag och började läsa mattedjävulen, vilket jag

inte gjorde länge.... Sen har jag spelat fiol, vilket jag inte gjort på länge,

vilket jag borde ha gjort!!!! Så ah hela min dag har gått ut på att hitta

någon att vara med och försökt börja med matte.... Sen fick jag ont i

maggen och gick och la mig. Mamma, pappa och deras kompisar

är och ser en konsert så är ensam hemma. Jag har gått ut på promenad

i det här spöregnet!! 

 

Han är snygg!!! <3 <3

 

 

Kawaii Neko!!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0