I morgon,

I morgon ska jag till Kista och hämta bio biljetterna.

Jag och Mimmi ska gå och se på LOL. Såg trailer

och tyckte den verkar bra. De flesta har redan sett den men

tack, tack Mimmi att du inte har sett den!! :D Skulle kännas

sorgligt att gå och se den själv. Har inte sett Mimmi på väldigt länge nu

så är väldigt glad!! :D

 

 

Nu ska jag skriva om ”Houou Gakuen Misoragumi”

 

engelska: The Beautiful Skies of Houou High

 

skriven av Aki Arata. Hon har även skrivit:

 

Fetish Berry, Shinsei Sanada Juuyuushi och Sousoukyoju Nightmare.

 

(Jag har inte läst någon utav av dom.)

 

 

 

Houou High är en berömd och otroligt prestigefylld all-boys skola.

Det är också stampa grunderna för söner de mest välrenommerade

familjer från alla samhällsskikt, vilket ger upphov till rykten om att den

innehar ett monopol på pengar och makt. Vår huvudperson, Kei Saeba,

blir inskriven i denna veritabla trädgård blommar amatörer

på grund av sin mors svek. Nu måste hon låtsas att hon är en pojke i tre år

eller så kommer hon "att raderas!"

 

Den är väldigt bra, jag älskar Yui Jajin. Han må ha en sadist

personlighet och är lite elak men ah :D Jag hade velat att den skulle

fortsätta, den kunde ha slutat på ett annat sätt. Jag älskar hur de är ritade. :D

Kei är en tjej som bara är intrreserad i andra tjejerna eftersom

killar få henne "illamående", Hon blir lurad att gå till en all-boys school

eftersom hennes mor oroar sig för henne och ill att hon

ska gifta sig med en bra man. Hon måste göma det faktum att hon är en flicka.

Yui som vet att hon är en flicka tycker att det är kul att mobba henne.

 

 

Yui är den första person som vet att Kei är en tjej.

 

Han är anledningen till att Kei är i skolan i första hand

 

efter som han var den som gav idén till Kei mor. Yui är mycket

 

manipulativ som visas i historien som han berättar till Kousuke.

 

Han har haft en rätt sorglig barndom.

 

 

Moroboshi Kousuke, trots hans skrämmande utseende och

 

socialt ”obekväma” attityd, är en mycket godhjärtad kille som älskar Usasy.

 

(En serie kannin, som nämns fler gånger i historian. Han och Kei har det

 

som gemensamt intrrese.) På grund av vissa missförstånd så är

 

han känd som "The Supremacy" och hans bästa vän, Yajin Yui, är

 

"The Emperor". Han är Saeba Kei första manlig

 

vän i en skola där hon har träffat någon annan än fiender.

 

http://www.mangareader.net/885/houou-gakuen-misoragumi.html 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0