Idag, i morgon, föräldrar

Hej ^^

Okej, jag gick ut på promenad för att bli lite piggare,

 men då ska det såklart börja regna. Jag började gå hemåt,

så gick en minni promenad. När jag kom hem så slutade det att regna,

 men jag gick inte ut igen eftersom klockan var typ sex och mamma

 skulle komma hem snart och då skulle vi antagligen äta middag.

 Men hon och jag åkte till Prisextra och köpte lite bröd, mjöl, nudlar mm. :D

När vi kom hem satt Carola på vår kökstrappa, mamma och hon

 har gått ut och satt sig för att äta macka och dricka vin. Jag ska snart fixa

 något att äta snart. :D Jag är fotfarande tröt och vill gå och lägga mig

 men nej jag får inte.... I morgon ska jag nog göra havregrynsgröt. :D

 Jag såg typ tre katter, när jag var ute och gick, lägga sig under bilar för

att ta skydd från regnet, jätte gulligt!! :D Jag har kort på en katt. ^^

 

 Innan jag hade gått till Mickis hade jag och mamma sagt

 att vi skulle hålla kontakt och att om jag ville hem så

 skulle jag sms. Jag ville inte störa mamma och pappa

 eftersom mamma skulle jobba. Så jag skrev till pappa,

 ”Du kan gå och lägga dig, jag sover över hos Mickis”

 Jag fick inget svar från honom men antog att han sett det.

 Så mamma vaknade vid ett eller så, pappa sov bredvid henne

 vilket mamma tyckte var konstigt så hon gick in till mitt

 rum för att se om jag var där. Jag var inte där så hon tänkte

 ”när kommer Maja hem egentligen.” Så hon

 vaknade igen efter ca en timme och pappa låg fortfarande

 bredvid henne, så hon sms mig och frågade när jag skulle komma

 hem. Då skrev jag ”Jag sover över hos Mickis, jag har sagt det

 till pappa.” Mamma: ”Okej, vad bra.” så då gick hon och la sig.

 När hon vaknade nästa morgon så sa hon till pappa ”Visste du att

 Maja sov över hos hennes kompis?” Då sa pappa ”Nej det visste jag

 inte.” Då fick mamma lite panik, pappa gick och kollade mobilen

 ”Nej, men oj. Jo då hon sover över hos hennes kompis.”

 Mamma skakade på huvudet och sa ”mannen med koll. -_-'”

 En orsak varför jag inte gillar att vara ute sent på kvällarna är

för att jagvet att mina föräldrar (mest mamma) inte sover ordentligt och

 är orolig. Jag vet det är det föräldrar gör men nej, om de ska

jobba nästa dag är det bäst att de sover ut. :D

 

 

Kawaii!! ^^

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0