Idag, kista och sen? Princess Debut

Så i dag ska jag till Kista och köpa en almenaka

och byta ut en klänning, sen fluffar jag hem igen. Vet inte

vad jag ska göra efter det men ah. :D Vi får se.

Nu ska jag skriva om Princes Debut:

Princess Debut (お姫さまデビュー) är en rytm Otome spel

publicerad av Natsume och utvecklas av Cave för Nintendo DS .

Den illustration och kollikonstruktion gjordes av Kotori Momoyuki ,

en manga konstnär serie i Kodansha 's Nakayoshi .

I Otome spel är en utav de viktigaste målen, förutom att gå

igenom historian, att utveckla en romantisk relation mellan kvinnliga

spelare karaktär och en av de flera män som finns i spelet.

De här slags spel är mest etablerade i Japan (Tyvärr),

och består allmänt av visuella romaner och simuleringar.

 

Story:

Princess Debut är ett spel som baseras på en traditionell saga

där en prinsessa som måste välja en partner för ”The Grand Ball”.

Flickan du spelar är en vanlig skolflicka som har en kunglig

motsvarighet i en annan värld. Den "verkliga" Princess är inte så bra

på att dansa och känner inte för att lära känna de andra prinsarna

så hon övertalar dig att ta hennes plats för en hel säsong innan Grand

Ball. Genom din garderoben, kan du gå till hennes värld där

ingen annan än hennes rådgivare Kip kommer att vara medveten för

substitutionen. I ditt första spel, kommer du

stöter på fem stödberättigade Prinsar. De liknar konstigt nog dina

skolkamrater och det är din plikt att välja en som partner för Ball i

slutet av 30-dagar. Det finns totalt sex Prinsar i Princess Debut, men den

sjätte är upplåst när du har "rensat" spelet en gång.

Bortsett från de sex Prinsarna finns det mysterium Tony, din dans

Instruktör i Kaninen. Du får välja själv vad du ska hete, och den

riktiga” prinsessan kommer heta lika dant. Du får välja stjärntecken

också. Jag vet inte vad det gör för skillnad eftersom jag inte har spelat

hela än. :D Men det är väldigt roligt!! xD

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0