Idag, second hand affär och skräck kväll :D

Hej, idag har jag inte städat rummet. Mamma har jobbat

natt och har sovit, så ville inte väcka henne. Jag har varit i en

second hand affär och inte köpt något men jag har tagit bilder på

lite olika fina saker. :D Det regnade som bara den idag!! :O wow

Jag har försökt få med mig någon till att backa en tårta med mig

i Klara södra kyrkogatan, men som vanligt kunde ingen.

Seriöst 4ever alone!!!!! Till slut kunde Jojjo komma med men

då ville vi ha flera eftersom att det blir lite svårt för bara två personer

att äta en tårta, kom på nu att vi kunde ha tagit med oss den hem

och bjudit föräldrarna.... -_-' Men det blev till slut skräck kväll

hemma hos mig med Frida, Denise och Jojjo. Okej är inte

helt 4ever alone då. :D Så i morgon ska jag städa rummet!!!

Musik, sjunga högt med och

så blir det rent!!! Här kommer bilder. :D

 

Nu den ähr är fin, fast har ingen aning om

vad den kostade och vet inte vad jag ska ha

för användning av den för den delen heller...

 

 

Det här är en lampa men fågeln på den är fin!!

 

 

Den ser cool ut men också något konstig ut...

 

 

Yay! ^^

 

 

En cigg ask? :D

 


 

Candy, candy!! ^^

 

 

 

 

 

 

Den här gröna var fin. :D

 

Ska man ga blommor i den?? :o

 

 

De här två var fina :D

 

 

The unknown women who is waiting

 

for her lover!! <3 ^^

 

 

The unknown young man who is traveling

 

and playing on his gitarr while looking for his

 

lover!! <3 ^^ hehe xD

 

 

Det regnar!!!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0