Jag har tråkigt!! Kitsune

Varning: Tråkigt prat bara!!

 

Ahhh snart är det skola igen!!! :( Asså jag vill börja men ändå inte.

Det ska bli kul att se alla och ha alla musik lektioner men alla de

teoretiska ämnena kommer nog inte bli lika roligt.

Okej kan jag seriöst inte koma på något annat att skriva??.....

Jag undrar om jag ska duscha eller inte, jag ska bara sitta i ett tåg typ hela dagen

ås det verkar lite onödigt men mitt hår känns inte så bra just nu :(

Aja jag tvättar håret i morgon och tar bara en snabb dusch i dag.

Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på Lucky Star nu??

Brukar kolla på den när jag har tråkigt typ.

Jag vill hitta en bra manga som jag kan läsa!!! :D En med kärlek, ungdomar,

skolan, komedi typ!! Det finns en massa böcker som jag bara väntar

på att de ska komma ut!!! I feel so bored. Jag vill åka till Japan!!!

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!!! Ahhhhhhh jag blir galen!!!!

Aja ska äta lunch nu. :D Jag hatar att bara sitta och vänta!!! 

 

 

Tomoe

 

 

Kurama

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0