Kista, Frida och färga håret :D

Hej idag har jag varit och hämtat ut biljetterna i Kista &

köpt två nya tröjor. Jag köpte också ett nytt DS spel, I know,

I really, really should not buy it!! Imagine Ballet Star.

Det verkade roligt, och är roligt att spela :D Frida sms och frågade

om vi skulle göra något and i said yes! Så jag skulle åka till sumpan,

då kom kontrollerarna och kollade om jag hade betalat, och nu var det så

att min biljet hade redan gått ut, så jag fick säga att jag fick gå förbi ändå

(Vilket jag fick, jag ljuger inte.) Han såg lite misstänksam

ut men sen gick han :D Gillar inte dom.... -_-'

Dom gör en nervös, Sen mötte jag Frida i Sundbyberg, vi gick och

köpte Ben & Jarry. :D Det var väldigt gott, jag tog typ jordgubbe

cheescake och hon tog vaniljglass med marsmellows och vit choklad isbjörnar.

Vi satt och pratade, såg Justin biebers musik video,

som var väldigt bra :D Sen gick hon hem. Jag och pappa åkte sen till polis

stationen, mamma var redan där :D Jag och mamma tog nya ”identitetskort.”

Jag är bara 152 :( oh well. Sen åkte de och kollade på ett hus. Efter det åkte vi

tillbaka till polis stationen, pappa tog mammas cykel och cyklade hem,

medan jag och mamma tog bilen och åkte och handlade.

Jag fick en film som heter: Spöktimmen. Vet inte när jag ska se den

men ah. Efter matten så färgade jag håret igen, lilla och just nu färgar jag en del blått.

:D När jag är klar ska jag läsa!!!

Nu kommer bilder :D

Mitt hår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0